Γιατί στη Car Evolution;

Γιατί να μας προτιμήσετε;

ygraeriokinisi mpais

Εξειδίκευση

Γιατί οι τεχνικοί μας είναι εξειδικευμένοι…

Ποιότητα

Γιατί εδώ θα έχετε ολοκληρωμένη & αξιόπιστη κάλυψη αναγκών.

Τιμές

Γιατί οι τιμές μας είναι προσιτές!

Το αυτοκίνητο σας είναι στα σωστά χέρια

Υγραεριοκίνηση

Οφέλη

  1. Προσαρμογή σε υγραέριο για όλους τους τύπους οχημάτων με βενζινοκινητήρες
  2. Ασφάλεια, οικονομία και μέγιστη απόδοση
  3. Προσιτό κόστος μετατροπής και ελκυστική τιμή αγοράς σε σχέση με τη Super και την Αμόλυβδη.
  4. Γρήγορη και άμεση απόσβεση του κόστους μετατροπής, κυρίως για οχήματα μεγάλου κυβισμού που διανύουν αρκετά χιλιόμετρα ημερησίως εντός ή εκτός πόλης.
  5. Μειωμένη μόλυνση του περιβάλλοντος σε σύγκριση με άλλα καύσιμα, κάτι που χρειάζεται η πόλη μας επειγόντως.
  6. Αισθητά μειωμένη φθορά του κινητήρα.
  7. Μεγαλύτερη διάρκεια στα τακτικά σέρβις του οχημάτος (λιπαντικά, μπουζί, φίλτρα, κ.λ.π) και μικρότερο κόστος.

Εισαγωγή

Ο όρος υγραέριο, γνωστό και με τον αντίστοιχο διεθνή όρο LPG (Liquified Petroleum Gas), μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο από βενζινοκίνητα οχήματα με την τοποθέτηση μιας σειράς συσκευών και εξαρτημάτων (κιτ LPG). Πρόκειται, ουσιαστικά, για ένα δεύτερο σύστημα τροφοδοσίας, που περιλαμβάνει την δεξαμενή, τις σωληνώσεις τροφοδοσίας, τα μπεκ που ψεκάζουν το υγραέριο στους κυλίνδρους, τον «πνεύμονα», βαλβίδες ασφαλείας (που κόβουν την παροχή σε περίπτωση διαρροής) και μια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου της λειτουργίας του συστήματος. Τα ρεζερβουάρ LPG έχουν χωρητικότητα που ξεκινά από 40 και μπορεί να φτάσει και τα 200 λίτρα. Ο οδηγός μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιλέξει αν θέλει να κινηθεί με βενζίνη ή υγραέριο με το πάτημα ενός κουμπιού στο ταμπλό. Σε περίπτωση που ένα από τα δύο καύσιμα τελειώσει, το πέρασμα από το ένα στο άλλο γίνεται αυτόματα. Η δυνατότητα αυτή προσφέρει και αυξημένη αυτονομία, αφού ένα μέσο αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί με βενζίνη για τουλάχιστον 400 χλμ. και στη συνέχεια για άλλα 250 χλμ. καίγοντας υγραέριο. Συμπληρωματικό όφελος είναι ότι η καύση του LPG δεν αφήνει κατάλοιπα στους κυλίνδρους του κινητήρα, γεγονός που επιδρά θετικά στη διάρκεια ζωής του.

Διαδικασία Μετατροπής

Η μετατροπή αφορά σε όλους τους τύπους βενζινοκίνητων αυτοκινήτων είτε είναι παλαιότερης τεχνολογίας με καρμπιρατέρ είτε με ψεκασμό πολλαπλών σημείων. Τελευταία υπάρχουν και κιτ για κινητήρες άμεσου ψεκασμού σε αέρια ή υγρή μορφή. Η μετατροπή δεν αντικαθιστά κανένα μέρος του κινητήρα και πρόκειται για ανεξάρτητο σύστημα που αποτελείται από διάφορα εξαρτήματα. Ο πνεύμονας είναι το εξάρτημα που εξαερώνει (με την βοήθεια των θερμών νερών του κινητήρα) και ρυθμίζει την πίεση ψεκασμού ενώ το ρεζερβουάρ βρίσκεται τοποθετημένο συνήθως στον χώρο της ρεζέρβας ασφαλείας ή σε κάποιο μέρος του πορτμπαγκάζ. Στην εισαγωγή (στους αυλούς) προστίθενται τα μπεκ ψεκασμού ενώ υπάρχει μία ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του όλου συστήματος. Τοποθετώντας την συσκευή του υγραερίου σε οποιοδήποτε βενζινοκινητήρα, δεν αλλάζει και δεν αφαιρείται τίποτα στο αυτοκίνητο. Απλά προσθέτονται κάποια εξαρτήματα, δίνοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί και το υγραέριο. Απλή προσθήκη δηλαδή και καμία απολύτως μετατροπή. Το υγραέριο διοχετεύεται μέσω ενός σωλήνα, σε υγρή κατάσταση, στο χώρο του κινητήρα. Στη συνέχεια, μετατρέπεται σε αέριο από μια μονάδα μετατροπής και διοχετεύεται ελεγχόμενα από το σύστημα διανομής εισόδου. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω μιας μονάδας μίξης αερίου αμέσως πριν από τη βαλβίδα ρύθμισης της ροής του καυσίμου ή με μονάδες ψεκασμού που προσαρμόζονται κατευθείαν στο σύστημα διανομής. Στην Car Evolution γίνεται εγκατάσταση των συστημάτων υγραεριοκίνησης από ειδικούς που εκπαιδεύτηκαν στην Ιταλία και η τοποθέτηση γίνεται στο σύγχρονο συνεργείο μας. Η διαδικασία μετατροπής είναι η παρακάτω:
  • Επιλογή συστήματος ανάλογα με τον τύπο αυτοκινήτου. Η τεχνολογία διαφέρει από όχημα σε όχημα ανάλογα με το έτος κυκλοφορίας του οχήματος και τον τύπο της μηχανής. Η εταιρεία μας θα σας προτείνει το πλέον κατάλληλο σύστημα για το όχημα σας ώστε αυτό να λειτουργεί άψογα παρέχοντας την μεγαλύτερη δυνατή οικονομία.
  • Επιλογή ντεπόζιτου αερίου ώστε αυτό να μην καταλαμβάνει πολύ χώρο στο πορτμπαγκάζ αλλά παράλληλα να παρέχει την επιθυμητή αυτονομία.
  • Μελέτη τοποθέτησης των επιμέρους εξαρτημάτων ώστε αυτά να μπουν σε θέσεις που δεν επηρεάζουν την λειτουργία άλλων εξαρτημάτων της μηχανής και να μην εμποδίζουν την πρόσβαση από άλλους μηχανικούς μελλοντικά.
  • Μελέτη τοποθέτησης των γραμμών καυσίμου ώστε αυτά να είναι πλήρως προστατευμένα. Σε αρκετές περιπτώσεις τοποθετούμε πρόσθετα προστατευτικά εξαρτήματα για να πετύχουμε την βέλτιστη δυνατή ασφάλεια.
  • Έλεγχος διαρροών με ειδικά ηλεκτρονικά συστήματα ώστε να εξασφαλίσουμε ότι κάθε σημείο είναι απόλυτα στεγανό.
  • Τέλος, πραγματοποιούμε το τελευταίο και πιο σημαντικό στάδιο της μετατροπής που είναι η ρύθμιση του συστήματος. Όλα τα οχήματα προγραμματίζονται ηλεκτρονικά ώστε να είναι καλύτερη η απόδοση στο δρόμο.
Το αποτέλεσμα σε όλα τα παραπάνω είναι να πετύχουμε σε κάθε εγκατάσταση την ίδια απόδοση και συμπεριφορά στα οχήματα που εμείς μετατρέπουμε, συγκρίνοντας τα με αυτά που κινούνται με βενζίνη.
Επανέλεγχος
Σε κάθε εγκατάσταση γίνεται δωρεάν επανέλεγχος στα 1500 Km ώστε να επιβεβαιώσουμε την άριστη εγκατάσταση, απόδοση και λειτουργία της μετατροπής.
Συντήρηση
Κάθε 20000 – 30000 Km πρέπει να αντικατασταθεί το φίλτρο αερίου, κάτι που είναι εξαιρετικά οικονομικό. Το φίλτρο αυτό ενδέχεται να χρειάζεται πιο συχνά αλλαγή όταν το αέριο που αγοράζετε δεν είναι καθαρό.

Κλείστε ραντεβού για άμεσο έλεγχο του αυτοκινήτου σας

el