Η μετατροπή αφορά σε όλους τους τύπους βενζινοκίνητων αυτοκινήτων είτε είναι παλαιότερης τεχνολογίας με καρμπιρατέρ είτε με ψεκασμό πολλαπλών σημείων. Τελευταία υπάρχουν και κιτ για κινητήρες άμεσου ψεκασμού σε αέρια ή υγρή μορφή. Η μετατροπή δεν αντικαθιστά κανένα μέρος του κινητήρα και πρόκειται για ανεξάρτητο σύστημα που αποτελείται από διάφορα εξαρτήματα. Ο πνεύμονας είναι το εξάρτημα που εξαερώνει (με την βοήθεια των θερμών νερών του κινητήρα) και ρυθμίζει την πίεση ψεκασμού ενώ το ρεζερβουάρ βρίσκεται τοποθετημένο συνήθως στον χώρο της ρεζέρβας ασφαλείας ή σε κάποιο μέρος του πορτμπαγκάζ. Στην εισαγωγή (στους αυλούς) προστίθενται τα μπεκ ψεκασμού ενώ υπάρχει μία ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του όλου συστήματος.
Τοποθετώντας την συσκευή του υγραερίου σε οποιοδήποτε βενζινοκινητήρα, δεν αλλάζει και δεν αφαιρείται τίποτα στο αυτοκίνητο. Απλά προσθέτονται κάποια εξαρτήματα, δίνοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί και το υγραέριο. Απλή προσθήκη δηλαδή και καμία απολύτως μετατροπή.
Το υγραέριο διοχετεύεται μέσω ενός σωλήνα, σε υγρή κατάσταση, στο χώρο του κινητήρα. Στη συνέχεια, μετατρέπεται σε αέριο από μια μονάδα μετατροπής και διοχετεύεται ελεγχόμενα από το σύστημα διανομής εισόδου. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω μιας μονάδας μίξης αερίου αμέσως πριν από τη βαλβίδα ρύθμισης της ροής του καυσίμου ή με μονάδες ψεκασμού που προσαρμόζονται κατευθείαν στο σύστημα διανομής.
Στην
Car Evolution γίνεται εγκατάσταση των συστημάτων υγραεριοκίνησης από ειδικούς που εκπαιδεύτηκαν στην Ιταλία και η τοποθέτηση γίνεται στο σύγχρονο συνεργείο μας. Η διαδικασία μετατροπής είναι η παρακάτω:
- Επιλογή συστήματος ανάλογα με τον τύπο αυτοκινήτου. Η τεχνολογία διαφέρει από όχημα σε όχημα ανάλογα με το έτος κυκλοφορίας του οχήματος και τον τύπο της μηχανής. Η εταιρεία μας θα σας προτείνει το πλέον κατάλληλο σύστημα για το όχημα σας ώστε αυτό να λειτουργεί άψογα παρέχοντας την μεγαλύτερη δυνατή οικονομία.
- Επιλογή ντεπόζιτου αερίου ώστε αυτό να μην καταλαμβάνει πολύ χώρο στο πορτμπαγκάζ αλλά παράλληλα να παρέχει την επιθυμητή αυτονομία.
- Μελέτη τοποθέτησης των επιμέρους εξαρτημάτων ώστε αυτά να μπουν σε θέσεις που δεν επηρεάζουν την λειτουργία άλλων εξαρτημάτων της μηχανής και να μην εμποδίζουν την πρόσβαση από άλλους μηχανικούς μελλοντικά.
- Μελέτη τοποθέτησης των γραμμών καυσίμου ώστε αυτά να είναι πλήρως προστατευμένα. Σε αρκετές περιπτώσεις τοποθετούμε πρόσθετα προστατευτικά εξαρτήματα για να πετύχουμε την βέλτιστη δυνατή ασφάλεια.
- Έλεγχος διαρροών με ειδικά ηλεκτρονικά συστήματα ώστε να εξασφαλίσουμε ότι κάθε σημείο είναι απόλυτα στεγανό.
- Τέλος, πραγματοποιούμε το τελευταίο και πιο σημαντικό στάδιο της μετατροπής που είναι η ρύθμιση του συστήματος. Όλα τα οχήματα προγραμματίζονται ηλεκτρονικά ώστε να είναι καλύτερη η απόδοση στο δρόμο.
Το αποτέλεσμα σε όλα τα παραπάνω είναι να πετύχουμε σε κάθε εγκατάσταση την ίδια απόδοση και συμπεριφορά στα οχήματα που εμείς μετατρέπουμε, συγκρίνοντας τα με αυτά που κινούνται με βενζίνη.
Επανέλεγχος
Σε κάθε εγκατάσταση γίνεται δωρεάν επανέλεγχος στα 1500 Km ώστε να επιβεβαιώσουμε την άριστη εγκατάσταση, απόδοση και λειτουργία της μετατροπής.
Συντήρηση
Κάθε 20000 – 30000 Km πρέπει να αντικατασταθεί το φίλτρο αερίου, κάτι που είναι εξαιρετικά οικονομικό.
Το φίλτρο αυτό ενδέχεται να χρειάζεται πιο συχνά αλλαγή όταν το αέριο που αγοράζετε δεν είναι καθαρό.